Klubb klubb klubb, alltid klubb.

Lever mer på natten än på dagen vissa veckor. Maj känns som en månad som passar både dag och natt. I maj kan man leva jämt, skita i sömn. Stanna uppe hela natten, röra sig från gathörn till gathörn hela dagen.

I kväll kommer jag röra mig bort till Vasagatan 43 för att fixa festen på Parken. Det blir tredje gången gillt för klubb Friction och jag hoppas på en bra afton. Med dans och en gnutta galenskap. Tänker veva med ena armen och vrida rejält på gainknappen.



Hade varit flott att ses där sen? Känns som det är dags nu, jag har väntat länge. Men är inte riktigt där än. Jag kommer fortsätta att hoppas till någon säger att det är dags att gå hem. Antagligen kommer jag då att svara; Men du bästa vän! Ingenting är förlorat än vi kan ju alltid förlora igen. Jag vill inte gå hem.

Hur som helst Parken är stället 22-04 är tiden. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback