Torsdag.

Att stå bakom bardisken på Kino och spela skivor passade mig alldeles utmärkt. Tror bestämt att jag var i mitt esse mest hela kvällen. Självfallet fick undertecknad även sin beskärda del hybris i form av uppraggningsförsök modell mindre lyckade samt en stycken beundrarlapp. Och det här med små handskrivna lappar är något djn från internet tycker extremt bra om. Det och Duvel.



Nu ska den klassiska dj-väskan packas om och en klassisk dj-afton på det anrika Jazzhuset står på schemat. Djn kommer antaligen bli utan handskrivna beundrarbrev idag. Tror kvällen istället kommer att bli som en klassisk torsdag på Klubb Svanen.

Spela Håkan då! Eller kanske något med BD. Eller varför inte han Krunegård.

Screw you pop-kids. Djn kommer inte spela en enda låt med BD, möjligen något med Håkan H om hon känner för det. I skrivande stund har djn bara en given hit, Empire State of Mind. Kan inte sluta, som choklad. Eller söta pojkar. Man vill bara ha, en gång till.

Kommentarer
Postat av: von Rumpey

En belgisk Jesuit munk sa till mig om Duvel på "állo-állo-émliga-armen" engelska till mig. -This is a very dangerous beer because it is a very strong beer but a good with a diabolic name. Ta det lugnt med Duvel

2009-11-27 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback