Lill-lördag.

Dags att fixa festligheterna igen, onsdagsdans på Pustervik. Woody West ft. Ny Klubb fjärde gången. Får nog skriva att det gått ganska bra hittills. Förra gången gästade ju farsan och det var en mindre succé. Ikväll står jag åter ensam bakom skivspelarna (men om jag har tur får jag lite gästspel av en av stans mest lovande pop-pojkar. Flott värre). Är du i stan tycker jag helt klart att du ska ta tillfället i akt och svänga förbi Pustervik. Dansen börjar 21.00 och slutar inte förrens klockan slagit två.



Tror bestämt att just den här onsdagen är den bästa att bränna sina sista kronor innan lönen, csn-pengarna eller bidraget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice

2009-10-22 @ 20:55:20
Postat av: klara grape

javisst

2009-10-23 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback