Bara din.

M retar mig ibland och säger att jag har en modeblogg. Jag blir arg och förklarar att jag inte alls har någon modeblogg. Då säger M att jag lagt upp bilder på kläder några gånger. Jag blir mer störd och förklarar för M att man kan skriva om kläder och yta då och då utan att bloggen blir en modeblogg.

Jag vet att M kommer reta mig för dagens inlägg. Hon kommer garanterat att peka med hela handen och säga; Klara du HAR en modeblogg. Okej kommer jag svara, det är en modeblogg. Eller nåt. Men jag undrar så vad Sincerely Yours säger om
den här klänningen från Acne? Handlar det om ett samarbete eller är de bara märkeds designers som blivit inspirerade av skivbolaget från Bästkusten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback