Dag ett vecka sex.


Det händer alltid saker om man vill att det ska hända saker. Dagens kloka ord, klassisk visdom. Idag har jag gått i cirklar och rundat en och annan fyrkant samtidigt som jag har klagat högt över mitt värkande bröst. I dubbel bemärkelse. Min bror sa att det stötta revbenet passade min självömkande karaktär. Han kan ha rätt. Eller fel. Men jag går helt klart in i rollen som trasig med stor inlevelse. Ska man göra något ska man göra det helt och fullt brukar vara min taktik.



Och nu ska jag gå in för att finna sömnen. Hundra procentig fokus på John Blund, räkna får. Börjar med en kopp varm mjölk. Ska man så ska man.

Kommentarer
Postat av: Bror

Låt det komma ut! Säg Nej till Självmedömkan!



http://www.youtube.com/watch?v=LM14Kqio5B4



Tyvärr måste jag erkänna att ja gillar när hon sjunger; - "Du Måste Säga Nej"

2010-02-02 @ 10:13:27
Postat av: klara grape

ujujuj

2010-02-02 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback