Klara på Kino.


Mina lördagar i djbåset på Kino brukar generera i hybris. Ibland är det just vad man behöver, eller oftast är det så. Ikväll ser temat ut att bli lite granna 90-tal. Jag får nog tacka min vän I för inspirationen. Tydligen tänkte I på Gry Forsell hela fredagen, extra bra tänker jag! Ikväll kommer jag bjuda Kinos bar på lite glada glimtar från 90-talet. Sånt jag minns, sådant som känns.



I en snabb klänning eller kanske en sportig topp kommer jag frossa i låtar som I´ll be missing you och Ghetto Superstar. Jag hoppas innerligt att vi ses där, det kommer bli bra. Bestämde det nyss, gjorde ett val. Tog en väg. Den rätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud så bra det blev!

2010-02-14 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback