Klara på klubb.




Såhär ser det ut på Styrbord i början av kvällen. När djsen och arrangörerna går runt runt och oroar sig. Kommer det komma någon? Eller blir det bara vi och discokulan? Klassisk klubbnoja. Ungefär vid halv ett brukar det vända. Då snackar man om sånt som kö och att gästlistan är full.

Sänk volymen hörru. Mera bas. Bra mix. Sjukt härlig låt. Spela den där också! Javisst.

Gårdagen blev bra den också. Spelade dunkdunk-musik som jag gillar och dansade i otakt. Fick ont när jag gjorde mina klassiska glädjeskutt men brydde mig inte speciellt mycket om det. Musik och öl är bra mot smärta. Idag kör jag och mitt dj-alterego vidare på samma tema och kastar oss på en spårvagn mot Storan. Det blir filmfestivalsfest. Slutfesten. Jag har inte sett en enda film och känner ingen stor sorg över det. Mer glädje över att filmfolket försvinner och att Kino blir som vanligt igen.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback