Dagens gamla nyhet.




Det här modereportaget fann jag för ett par timmar sedan i ett nummer av Aftonbladet från -89. Bilderna får mig osökt att tänka på min goda vän Japan. Han hade passat perfekt in i sällskapet med sina solglasögon som är av exakt samma modell som dem mannen i mitten har vilandes på sin klassiskt svenska näsa.
Jag tror bestämt att de runda brillorna kan bli en av 10-talets största flugor. Superrunda bågar, gärna med små glas. De spegelglas som Roger (se bilden nedan) har valt är faktiskt extra bra.



Frisyren är en annan favorit. Så enkel, välkammad men ändå sval och stencool. Roger 9 år från Borlänge (antar att han är närmare 30 jordsnurr idag) är helt klart en av mina stilförebilder inför s/s 10.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gubben i mitten ser ut lite som southside...eller kanske michael palin

2010-01-08 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback