En annan melodi.


Hej internet, sa tack och hej då till min tjej efter lunch och bytte musiktema. Om förmiddagen handlade om lätta soulsteg och sweet honey så byggde eftermiddagen på släpiga steg och RnB modell här-ligger-jag-och-sover-med-ett-brustet-hjärta. Nej bästa internet, jag har ingen direkt anledning. Känslan berodde mest på att jag bytte Temptations och alla de andra dudsen mot Alicia Keys senaste album The Element of Freedom. Gillar skivan och för den som ännu inte rekat albumet på Spotify så innehåller det fler
bra spår utöver Try Sleeping With A Broken Heart och Empire State Of Mind (Part II) Broken Down.



Stämningen på plattan är över lag lite här-går-jag-och-släpar-föttera-efter-mig-dessutom-är-jag-heartbroken-och-har-inte-råd-att-åka-upp-i-empire-state-building. Well, det är också en känsla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

också en känsla

http://www.youtube.com/watch?v=kGp1U3g9REA

på väg hem sent

2010-01-27 @ 23:19:43
Postat av: klara grape

gick hem ännu senare. bra känsla. tom waits, ja han kan han också.

2010-01-28 @ 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback