Rakt in i solen.

År så fint väder att det här med datorer och blogg känns ganska långt borta. Känns som om jag tillbringat de senaste halvåret framför You Tube. Men visst, man skall väl inte lägga av helt bara för att solen är påväg tillbaka till Göteborg. Men att minimera tiden framför datorn och ge sig ut i naturen istället känns onekligen som ett måste. Så nu bär det av till masthuggsberget där ett litet sällskap bör vänta på mig. Helst av allt hade jag tagit med mig en tetra spanskt lantvin, men eftersom jag numera räknar mig till släktet "working class heroes" blir det bara kaffe med mjölk. I morgon är det dags igen. Någonstans i horisonten hägrar en flygbiljett till staterna, hoppas det blir av...

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback