Valborgsmässoafton.

Alright Valborgsmässoafton 2007, det blir middag i Masthugget med nässelsoppa, paj och andra läckerheter. Som vanligt är mitt kära sällskap ute i sista sekund och mitt nagellack vill inte torka. Känner mig en smula stressad och försöker bota stressen med hjälp av Leg 7 (737 - Alvy Singer), dagens hit så sett.

Gällande en eventuell utgång efter middagen bjuder Götet inte på några större höjdpunkter. Uppåt som vanligt, nja något mer exotiskt känner jag faktiskt för på en Valborgsmässoafton. Ett elektrohopp från London och discodans i Berg 211 är inte ett alternativ. Så efter lite efterforskning hittade jag en tillställning som kändes rimlig. Pop-party för 50 pickadoller på Stigbergstorget, lagom långt bort och lagom dyrt.

Ja ja, nu verkar nagellacket ha torkat dags att göra något åt håret. Tjao.

Kommentarer
Postat av: .

Fixa ner; Leg 7 (Stevie Tech Nicks Samba House Mix), om du inte redan gjort det. Den är mycket svängigare.

2007-05-01 @ 18:57:30
Postat av: klara

alright får kolla upp den!

2007-05-02 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback