Pop och rock och sånt.

image860
Bild
britfilms.tv

Var på bio igår, såg This is England. Den var riktigt bra, ganska svart men endå med en gnutta hopp och mycket bra musik. Gick under filmen upp för mig hur mycket jag faktiskt gillar Toots and The Maytals. Ska nog fixa hem några Toots hits omedelbums.

På vägen hem från bion bläddrade jag igenom Metro och läste att de fanns platser kvar på rätt många kurser till hösten. Blev plötsligt sjukt sugen på att läsa religion och teologi. Gick hem och surfade in på sidan och såg att de även fanns platser på en kurs vid namn Pop och rock i det moderna samhället. Ringde pappa och frågade om råd, han trodde mer på pop och rock eftersom det bara skulle vara trista kristna stackare på religion och teologi. Ämnet i sig kom vi båda fram till var ett bra ämne.

Bestämde mig nyss för pop och rock i det moderna samhället, halvtid. Tänkte att jag kanske i samma veva kan få klar den där förbannade c-uppsatsen. Det hade varit flott.

Okej.

Kommentarer
Postat av: Bully

Ebba look-a-liken!!

2007-08-24 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback