Ikväll väntar kön.

God förmiddag ikväll är det dags att ställa sig i den mytomspunna Bruce Springsteen kön. Förra gången placerade vi oss utanför Skandinavium redan på förmiddagen dagen innan, men eftersom det var april då och 20 grader varmt kändes det lugnt. Idag är plus minus noll grader och regn, vågar knappt tänka på vilken evetuell temperatur det kommer bli i natt. Hur som helst ser det i skrivande stund ut som om jag och några till kommer dra bort till kön (några tappra ähum riktigt nördiga fans skall enligt ryktet redan sitta där) någon gång i kväll.

Måste fixa en massa viktiga grejer tills dess, kaffe och bullar och sånt. Ni vet. Raggsockor och mössa, ett liggunderlag och kanske en sovsäck att värma sig i. Hmm känns lite granna som jag skall ut på jackt av något slag, som jag har en natt framför mig då det är min tur att hålla vakt så inte vargen kommer.

Men jag tror bestämt det kommer vara mödan värd, 2008 har den senaste veckan känts som ett år att tro på och jag tror bestämt att Bossens besök i Gbg har med saken att göra. Så ni vet.

Så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback