Storstan dag två.

image955

Halloj (javisst mitt senaste favoritord, så hemskt att jag börjat gilla det. Någon töntigare form av hej finns inte, antar att det är just därför jag gillar halloj). Idag har det fyndats som bara den. Min syster som gör London som au-pair tog med mig ut till en fantastisk liten outletby där man kunder fynda grejer från Burberry, Mulberry, Luella, Ralph Lauren.... osv. En hel del som föll mig i smaken, bland annat fina Polo skjortor och en söt kjol från Mulberry. Nej ingen väska, kjol! Trodde inte riktigt på att de sålde kläder, men kjolen jag fick med mig hem var ingen dum sådan. Kort och tajt, sånt man gillar.

Nu väntar någon form av föda samt en öl med en gammal vän. Systern snackar om Pete Doherty på någon klubb, men jag känner mig för gammal...

I morgon skall jag med bästa förmåga försöka besöka någon form av museum. Lite kultur är ju ett måste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger denna lilla by?

2007-12-22 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback