En plats i solen.

image808
Bild
Eniro

Hej bloggen idag har jag badat i havet, det var riktigt gött. Sedan passade jag även på att bada i en pool, det var också fantastiskt skönt. Gillar verkligen det här med sol och bad, vara ledig och inte göra så mycket mer än att njuta av solen och dricka kaffe. Amerika-Jacko var med, han berättade rövarhistorier. Det var fint.

I morgon snackas det om Köpstadsö. Borde jobba, men eftersom min hemtjänst numera potionerar ut timmar till en känd journalists söta fru kommer sommarmånaderna inte bli så feta. Än så länge är ingen större skada skedd, lediga dagar i solen känns rätt värda. Pengar köper man ju ändå bara saker för och jag har ju köpstopp.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback