4th of July.

image938

Javisst nu är det klart, 4 juli 2008 kommer Bruce Springsteen och The E Street Band till Ullevi. Redan på tisdag släpps biljetterna och den här gången blir det inget
ticnet. Nej det blir riktigt köande, utanför Skandinavium. Lär bli förbaskat kallt och minst sagt en utmaning. Men jag har ju köat förr och det var så värt det, har man bara goda vänner, varma kläder, en sovsäck och kanske en flaska sprit så går det vägen.

Att jag med stor sannolikhet kommer missa Globen den 10 december börjar kännas lite mer okej. Tror sommarens gig kan bli utmärkt. Har man tur har Danny repat sig något.

Förresten kom jag och tänka på en lite granna obehaglig sak gällande det här med boggar. Folk får ju reda på så mycket om en. Ja detta är givetvis självvalt, men jag menar det jobbiga är det där med ytliga bekanta samt folk som kände en förr. När de läser min blogg så vet de vad jag pysslar med, tänker på etc. medan jag när jag möter dessa människor glömmer av att de läser det jag skriver och ofta vet mer om mig än jag om dem. Rörigt kanske, men när det slår mig funderar jag på om man borde lägga ner. Sedan ångrar jag mig och kommer fram till att det kanske jag kan bjuda på för jag gillar ju att deklarera mina idéer om samtida ting, då får man väl stå ut med att folk vet mer om min åsikt än vad jag har koll på deras.. Typ.

Ses vi inte ikväll på Min Bror och Jag så ses vi på måndag kväll i biljettkön. Ni som har lust att snacka lite kan leta efter en grön parkas, inte den blanka typen utan en i bomull. På huvudet bär jag med stor sannolikhet en grårandig mössa och håret är långt och brunt som alltid.

Tjao.

Kommentarer
Postat av: -

åh klara

2007-11-30 @ 03:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback