Bli nöjd av att städa och Heal The World.

Blev plötsligt på bättre humör, har just städat badrummet. Sjukt noggrant, ni vet då man skurar badkaret med tomteskur, torkar ur badrumskåpet samt allt som står där i, hänger upp rena handdukar och våttorkar golvet. Att billigt skurmedel kan lukta så gott.

Det är något med att städa badrum, jag blir ofta tillfreds när jag städat badrummet. Nöjd. Tyvärr borde jag fortsätta med resten av lägenheten, men att dammsuga soffan och våttorka skrivbordet är inte lika skoj. Bara jobbigt. Kanske borde överlåta jobbet till pojkvännen som också bor här? Får se hur jag gör.

Nämnde jag förresten att Healt he World med Michael Jackson blev den absolut sista låten i lördags? Älskar den, den är så blödigt fin att jag vill fälla en tår...


Kommentarer
Postat av: Sassy

Tomteskur? Låter festligt.

Postat av: klara

tomteskur är bäst när man skall rengöra skitiga badkar! dock är det rätt starkt så jag brukar ha plastbadskor och diskhandskar på mig när jag skurar.

2007-11-12 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback