Det är så gott att må gott.

Vaknade nyss, vaknade i dur! Japp detta är en bra dag, en mycket bra dag. Dagens Pågen DUO macka med västan ost och LÄTTA smakade fantastiskt, likaså mitt Söderte från Willys. Ska snart kila ner i tvättstugan, känns bra de också. Hemskt fint med fina dagar. Tror bestämt att jag ska svänga ihop en kardemummakaka och bjuda över Ylva på fika. Så gött att vara lite händig.

image927
Bild
city.se

Kanske kanske har det goda humöret med kvällens konsert att göra. Vid åtta skall nämligen jag och två vänner kila bort till Storan och kolla på Eldkvarn. Känner mig löjligt peppad, hoppas hoppas de sepaler Minnenas Motell den här gången. Och förstås Alice, är även ryggigt sugen på att höra Sockholm Nollfem Noll Noll live.

Förresten bloggkurvan är åter påväg åt rätt håll, känns tryggt!

Kommentarer
Postat av: Anne

Såhär lät det i GP idag....
"Bäst: Ingen parafraserar Dylan-uttal på svenska och hänger på vokalerna som Plura.
Sämst: Sittande publik.
[...]Förövrigt är det lite tråkigt att konserten inte är på en klubb istället för på teatern Storan. Eller var som helst där man står upp. Det är ändå rock som spelas och sådan gör sig bäst inför en publik som kan ge sig hän åt upplevelsen lite mer än genom artiga applåder mellan låtarna."
Som sagt var...

2007-11-14 @ 09:36:50
Postat av: klara

måste skriva något om det omedelbums!

2007-11-14 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback