Inte helt nöjd.

Nee jag är inte helt nöjd och belåten med gårdagskvällen på Jazzhuset. Hade dåligt flyt och kände mig redo att ge upp strax innan ett. Vet inte riktigt vad detta berodde på, tyckte väl att låtvalen var godkända och en och annan mixning satt som en smäck. Ändå kändes det fel.

Tog sig dock lite granna på slutet. Blev discodrottning och spelade Benny Benassi remixer och Ne-Yo. Alright antar jag. Huruvida det var jag eller Nicky Pop som vann det stora djbattlet vet jag inte, men jag tror nog att det var fler som dansade på hans dansgolv. Men jag hävdar bestämt att det berodde på att han hade just ett dansgolv och jag hade en bar. En bar med en jäkla massa män som kommenterade min musik och bläddrade frenetiskt i mina cdcase. Gillar inte när män bläddrar bland mina skivor.

Men okej, nästa gång blir bättre. Aldrig aldrig aldrig är jag nöjd... Nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback