Klart, smal och tjock.

Åh nu är den där hemtenan klar, i alla fall tills dess någon rättat den och tycker att jag behöver komplettera. Man kan ju hoppas att den dagen aldrig kommer. Men hur som helst är det fantastiskt skönt när en tenta är över, när det är gjort. Nu kan jag leva som vanligt igen. Ska roa mig med att ladda inför mitt dj-pass på lördag, måste greja lite nya hits. Känner alltid oro inför att man spelar för mycket samma. Går rätt bra hittills, har en del sköna rocklåtar jag aldrig spelat innan, och så förstås Specials Pressure Drop.

Okej trist nog har jag inte så mycket spännande att berätta idag. Gillar inte när det är så, tycker bäst om de inlägg som har något vettigt att säga. Tyvärr verkar inte bloggens läsare bry sig så värst mycke om de inläggen. Men skriver jag att någon är tjock blir det liv. Kanske skulle berätta om någon som är tjock? Eller kanske om det faktum att kläder faller mycket snyggare på smala människor. Det tycker jag ju. Hemskt gött med smala ben och korta kjolar. Sånt går jag igång på. För att inte tala om nyckelben, väldigt fint ben.

Åh nä detta skulle jag ju inte snacka om. Vi får talas vid i morgon, kanske får jag någon ny idé om livet under min lediga dag. Nu ska jag snart se på Top Model och på tal om tjock tycker jag att flera av deltagarna har lite väl mycket hull. Sedan tycker jag det är så trist att Top Model handlar mer om hur modellerna mår. Jag bryr mig faktiskt inte, modeller ska va snygga smala och avundsvärda. Så var det sagt. Konstigt inlägg, borde kanske ta bort.

Okej, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback