Så gott att må gott.

Hallå tänkte skriva god förmiddag men hann hejda mig då jag tittade ut genom fönstret och fick se att klockan på masthuggskyrkan pekade på 20 i 1. Inge förmiddag här inte, redan efter lunch och inget vettigt har jag gjort. Inte ens läst tidningen. Bara surfat, druckit te och fullkomligt proppat i mig av Nyåkers förbaskat goda pepparkakor. Tror tyvärr att jag har fastnat i ett pepparkakmissbruk, inge vidare bra kanske. Mycket socker och så, men kryddorna är väl bra?

Nåväl jag anta att ni vill höra något om gårdagen på Min Bror och Jag. Det var gött kan man säga, vi höll någorlunda sams bakom skivspelarna pojkvännen och jag. Kanske att en annan kom att bestämma lite mer, men jag försökte faktiskt få pojkvännen att ta han om några fler låtval... Antar att det är bra att jag spelar ensam för det mesta, annars hade jag nog inte haft många vänner alternativt pojkvänner kvar. Var hur som helst bra stämning på stället men desto mindre bra ljud. Hörde knappt vad jag spelade och som om inte det räckte så funkade inte displayen på ena skivspelaren så det var minst sagt ett projekt att försöka se vilken låt man spelade och hur många minuter och sekunder man hade på sig att välja nästa.

image939
Bild stulen av Djungeltrumman

Men jag skall inte klaga, det var en bra kväll. Jag mådde gott och mår idag dagen efter minst lika gott. Åh åh det är så gott att må gott igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback