De där drömmarna och Village People.

Nu har jag bestämt mig, rådande biljettpriser, trötthet samt en höstförkylning sade nej. Southside Johnny får vänta. Synd förstås. Men man kan inte göra allt, min grej är ju lite granna att planera och sedan i sista sekund inse att det inte kommer gå. Typ min plan att åka till Amerika och kolla in Steve Forbert på Stone Pony gick ju inge vidare. Osökt kom jag förstås att tänka på ett Eldkvarn citat...

Nu går jag gator genom minnen
genom spårvagnars land
Genom röken från fabrikerna
innan alla jobb försvann
Och bilder från min hemstad jagar mig i sömnen
Det här är för dom som aldrig kom fram
till andra sidan drömmen

Javisst de där drömmarna, fantastiskt att ha de kvar allihop! Förresten så kom jag just på att In the Navy fungerar alldeles utmärkt istället för Macho Man (man måste ju förnya sig) i min så kallade bög-trippel.



Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback