Nä eller ja. Eller okej då.

Lyssnar på Terry´s sång på repeat. Skulle gått ut, mest för att de var så varmt. Men kom inte ut, en pojkvän somnade och både ekonomi och ork skrek Växjö och Uppsala. I morgon vid elva tiden sätter jag mig på tåget mot Småland förresten, ska lira lite cd-r på Kafé Delux. Hoppas det blir bra. Hoppas Vöxjö gillar hitsen. Har köpt ett par nya fina lurar och känner mig peppad på att spela 24 hour party people för första gången sedan 2004. Känner liksom för det. Hoppas det funkar.

image903
Bild
jimlowney.com

Förresten har jag ett gig i Uppsala på gång. Lördag om en vecka, innan och eventuellt lite efter Southside Johnnys gigKatalin. Så värt! Ska spela så mycket rock´n´roll! Hoppas de blir av.

Okej då. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Tora

Coolt du gör mig snurrigt impad. Du verkar ha massor med dj-jobb nu syrran. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback