Bara yta.

Alright ikväll gäller det, Svenska Top Model! Som jag längtat, hoppas innerligt att den svenska varianten bjuder på mer fashion och mindre Doctor Phil. Jag är så trött på det Amerikanska Top Model som mest handlar om hur brudarna bråkar, deras hemska bakgrund, familjeproblem och krokodiltårer. Jag vill ha trådsmala modeller, catwalk, klänningar och sånt. Inge snack, bara yta!

Well har jobbat idag, tog det soft. Har tvättat och manglat, sånt som jag gillar. På vägen hem svängde jag förbi Din Sko och funderade längre och väl på om
dessa skor var snygga eller fula. Har inte riktigt bestämt mig än. Allt handlar liksom om vad man väljer att kombinera med. Inbillar mig att mer rätt tillbehör kan de göra sig. Lite granna som en blandning mellan Chloé och Burberry fast ändå inte.

Får nog funera några dagar till...

Kommentarer
Postat av: elin

Neeeej! Jag förstår vad du menar med Chloe och Burberry, men kolla traktorsulan! Köp dem inte! Dessutom ser spännflärpen ut att vara gjord av äkta fuskläder som bara kommer att ligga oformligt runt skorna.

2007-09-12 @ 23:51:14
Postat av: klara

nja jag vet inte. jag tror på dem, inte samma grej som ett par burberry pjux och inte heller doc martens med platå. men jag tycker de har något...
men visst. kanske ångrar jag mig. tack för tipset!

2007-09-13 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback