Glad, stolt och nöjd.

Vaknade till tonerna av Så gott att må gott igen, LeMarcs nya hit. Den är bra, riktigt bra! Den låter på sätt och vis som Steve Forberts So good to feel good again. Undrar om det är en passning eller bara ett skojigt sammanträffande.

Hade en riktigt bra kväll igår. Började med att kolla in
min bror med band på Sticky. De skötte sig exemplariskt och jag kände mig sjukt stolt. Efter brorsans band spelade min favoritradiopratares band Universal Poplab på övervåningen. Gillar Christer skarpt, kanske en av de trevligaste människor jag mött. Men hans band är inte riktigt min påse chips, lite BWO faktiskt.

Efter Sticky blev det en sväng till Lokal där Anders lirade vax. Mycket trevligt att hänga i baren dricka Hoegaarden och lyssna på rock. Anders spelade bättre än bra. När klockan slog två stängde Lokal och vi gick hem. Nöjda. Idag skall jag ta hand om allt man måste ta hand om men som man inte alltid orkar.

Kommentarer
Postat av: Lars

Inte laddat ned 'Magic' ännu? Förväntade mig ett inlägg, eller en utförligare recension av den, på den här bloggen idag.

2007-09-09 @ 17:38:01
Postat av: klara

jag lyssnar för fullt... det är bättre än jag väntat mig.

2007-09-09 @ 20:02:54
Postat av: klara

kan inte skriva ngt riktigt än. måste lyssna lite till men living in the future och i´ll work for your love är två favoriter...

2007-09-09 @ 20:03:49
Postat av: Anonym

notera dock att ljudkvaliten på den version som nu är i omlopp är betydligt sämre i jämförelse med kvaliten på det som släpps i oktober.

2007-09-10 @ 00:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback