Hatar nyheterna.

Åh jag vill inte se på tv, jag vill inte se på nyheterna. Vill inte höra om hur man dödar folk i Georgien eller om hur Kina låter en söt tjej mima när en ful tjej sjunger undangömd i en garderob under invigninen av OS. Jag gillar inte Olympiska Spel, jag gillar inte tv.

Ska arbeta med hjärncellerna istället. Läsa en bok. Var på biblioteket idag och fick mig en pinkod. Tycker det är jobbigt med alla koder och användarnamn. Man borde ha samma på allt. Fast då har man ju en jäkla problem om någon hackar in sig på ett konto är de ju lite kört. Hur som helst lånade jag två böcker, en skolbok (Den svenska poliktiken) så jag kan fixa termin 1 en gång för alla. Samt en bok för nöjes skull, Världen är en främmande plats av Ola Sigurdsson. Läste några kapitel när jag höll på med min ännu ofärdiga c-uppsats och har under en längre tid känt för att läsa hela eftersom jag tycker ämnet är intressant. Essäer om religionens återkomst, de ni!

Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback