Årsbästa.

Försöker skriva en lista över 2008 års bästa skivor, låtar och konserter. Går riktigt dåligt. Lyssnar ju knappt på nygjord musik. Inte många favoritplattor släpptes under året som gått. Såg Springsteen tre gånger. Lätt årets bästa konserter. Men känns sådär skoj att skriva.

Årets konsert 2008:
1. Bruce Springsteen & The E Street Band - Giants Stadium, NJ
2. Bruce Springsteen & The E Street Band - Ullevi 5/7, Göteborg
3. Bruce Springsteen & The E Street Band - Ullevi 4/7, Göteborg

Åh sen de där med bästa album. Eldkvarn kvalar väl in med Hunger Hotell. Sen då? Vad släpptes för plattor egentligen. Okej Glasvegas gillar jag faktiskt. Inte som jag gillar Eldkvarn, svårt att förklara. Men jag har ju lyssnat på dem och tyckt bra om det jag hört. Så de får väl vara med. Sen då? Bästa låtar? Åter igen Eldkvarn, Vägen till paradiset. Mer då? 17 år med Veronica Maggio kanske.

Åh så svårt.

Kommentarer
Postat av: D

det här är en bra låt av en fin artist

http://www.youtube.com/watch?v=LRgWr2vClXg

2008-12-02 @ 18:51:00
Postat av: Anonym

från Omaha

2008-12-02 @ 19:08:35
Postat av: klara grape

vet inte riktigt vad jag tycker om den där. ulf var nog bättre förr.

2008-12-02 @ 19:53:18
Postat av: D

Ulf blir snarare bättre med åren

senaste skivan är hur som helst väldigt bra

2008-12-05 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback