En klänning.


Bild
Acne

Vissa dagar är konsumtion det enda rätta. Denna dagen blev onekligen en sådan dag. Gjorde stan en sväng med en god vän. Vi talade ut och hon köpte klappar. Själv ville jag mest ha. Sprang rakt in i den här skönheten under ett kort besök på Magasinsgatan. Blev förälskad direkt. Kände att den där klänningen och jag skulle passa bra ihop. Plötsligt var priset oviktigt, det var vi tyckte jag. Det tyckte tyvärr inte storlek 36 som var den enda storleken i butiken. Min hylla funkade inte alls och jag hade behövt en massa saker att stoppa i klänningen för att fylla ut den upptill. Synd. Funderar i skrivande stund på om det skiljer sig mycket mellan 34 och 36. Såg nämligen att klänningen också går att klicka hem. Får se hur jag gör. Tänkte klicka hem en resa också. Oj oj vad man kan klicka hem saker nu för tiden, klicka hem och klicka bort.

Kommentarer
Postat av: ebba

snygg ;-)

2008-12-19 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback