Första kapitlet.



Det är söndag och missade kyrkan idag med. Väcktes av klockorna och kände mig lite ledsen över att jag inte stigit upp en timma tidigare. Är nyfiken på hur det ser ut inne i den där kyrkan. Och kanske kanske man i samma veva kan få lite förlåtelse för sina synder. I alla fall en eller två.

Hur som helst har jag satt igång med en historia nu och de känns hur bra som helst. För första gången känns det som jag kanske kommer klara hela resan. Från a till b. Kommer säkerligen stanna på vägen, men det får man. Bara man forstätter resa vidare någon gång. Men mer än så kan jag nog inte berätta för då kanske jag tappar lusten redan innan jag lämnat hemmet. Det hade varit trist nu när jag äntligen satt igång.

Kommentarer
Postat av: Bror

Den här karln kan inte dansa alltså.... Dock påminner det väldigt mycket om det ja gör med Anne i vardagsrunmmet om kvällarna...



http://www.youtube.com/watch?v=cDROIGesXh0

2008-12-08 @ 12:57:15
Postat av: klara grape

jäkla taggad han var på den tiden

2008-12-08 @ 13:06:49
Postat av: klara grape

och så tar han upp mig och dansar i slutet.

2008-12-08 @ 13:07:53
Postat av: Bror

Men det här..... vad gör han vid 2.39 ..... in i låten...



http://www.youtube.com/watch?v=ynQbRwSdxeU&feature=related

2008-12-08 @ 13:40:02
Postat av: klara grape

man kan ju undra va karl går på. antagligen musiken.

2008-12-08 @ 13:58:46
Postat av: Anonym

karln inte karl

2008-12-08 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback