Måndagen den 15 december.

Helgen tog musten ur mig, julmusten, äppelmusten och all annan must. Känner mig lite uppgiven och hemskt trött i axlar och ben. Att styra upp fest tar sannerligen på såväl hjärta som hjärna och muskler. Om det blev ett bra kapitel? Nja, tycker det inte riktigt följde samma fina röda tråd som det första. Hoppas på ett tredje som lite granna går tillbaka till ruta ett. Det var bättre då. I lördags blev det lite för stort, lite svårt att ha koll på läget och det dracks sjukt mycket öl. Hela 80 flak.


Bilder Djungeltrumman

Får bli en paus nu och leta efter en skönare lokal och lite nytt hopp. Ska slå tärningen ett par gånger nu, hoppas innerligt på ett högt tal. Fick nyss för mig att jag borde ha tur när det gäller att kasta tärningen. Orättvist hade det varit annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klara misströsta inte, det var en bra kväll. alla kan inte vara den bästa.

2008-12-15 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback