Onsdag.

Så skönt att skippa rubrik och bara börja med dagens datum. Rubriker är inte min starka sida. Samma sak är det med ingresser, puffar och sånt. Vet inte hur man gör, fattar noll när jag får den uppgiften. Suckar högt och tänker nej nej nej. Inte jag, inte nu. Ingen rubrik, kan jag inte bara skriva dagens datum eller kanske ett klockslag. Skönt att jag är enväldig boss över den här bloggen, då är det alright att inte ha någon bra rubrik. Då är det okej att skriva onsdag bara för att det är onsdag.

Igen.

Om en vecka är det julafton och om två är året 2008 slut. Kanske borde jag redan nu börja fila på en årsbästa. Någon form av sammanfattning på året som gått. Får nog bli så, gillar att skriva och berätta kort vad ett år handlat om. Mitt 2008 handlade ju mest om gamla ting som blev nya för mig. Men jag tycker det kan vara väl så intressant att läsa om som nya skivor, hårprodukter, jeans, filmer och annat trams. Jag är nygammal. Ha ha, det lät hemskt töntigt. Vet inte riktigt vad jag är om jag ska vara ärlig. Jag är jag. Det räcker gott.

Förresten har jag fixat alla klappar nu, det blev bra grejer. Platta, hårda och några mjuka. Inga raggsockor och ingen elektronik. I år tänker jag bakåt även när det gäller julens gåvor. Så långt som till rim har jag inte kommit än, får se om det blir några. Brukade rimma ett tag, men de blev så knepiga meningar att jag fick skämmas även inför min egna familj. Möjligt att jag skippar det i år och lägger ner krutet på att lacka klapparna istället. Det brukar kunna bli rätt flott om man klarar av att hantera det där lacket utan att bränna sig.

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Tomten

Ho ho ho ! Du har väl aldrig behövt skämmas

Det är bara syskon som vill skrämmas

Fortsätt du att rimma snabbt och lätt

så blir det kul med varje pakett



Ho ho ho

2008-12-17 @ 14:53:19
Postat av: klara grape

kanske en dag jag fortsätter skriva på rim

har jag tur kanske det blir pengar från stim

fast det låter ju lite konstigt och så

borde ringa upp någon, det är lättare om man är två

2008-12-17 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback