Den präktiga studenten, nä nä inte jag.

Idag är jag studenten hela dagen. I mjukisdress och med friskt humör tar jag mig an gamla tentafrågor och funderar över god journalistik. Jovars, de går väl sådär. Känner att denna bloggs innehåll inte riktigt är något föredöme, fast det är ju inte mitt syfte heller. Där skrev jag förresten JU, det skall man helst inte göra lärde jag mig nyss. Skit också!

Men okej, borde återgå till böckerna. Har ca. två stycken kvar som jag borde ha läst igenom innan morgondagen. Tenta på en lördag förresten, vad är det för stil. Måste se till att få en paus så jag kan kika på finalen av På Spåret. Hejar gör jag såklart på Hoa-Hoa (han har också sån där behaglig röst).

image985
Bild
svt.se

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback