Köp köp köp, du gör inte annat än köper.

Har hittat en t-shirt butik i stan som säljer en Rocky Balboa t-tröja i sånt där mjukt 70-tals material. Tror den kan bli bra på mig, tajt och go. Instoppad såklart, snäva jeans med hög midja eller kanske en hjärtformad Levi´s rumpa. Svårt val. Hur som helst så blir det nog en sådan, fast först måste jag skriva klart en skoluppgift som inte alls passar mig. Hoppas att jag lyckas klämma ett G i alla fall. Undekänd hade gjort mig deppig, så ett G ska jag väl klara av. Bara man lägger manken till som mormor skulle sagt åt mig.

Jag ska, jag lovar. Men först måste pengar tjänas så man kan klara av hyra och konsumtion. Ännu en kväll i hemtjänsten, går nog vägen. En bra kollega och fikarast brukar göra susen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback