Några fler tankar från Masthugget.

Solen skiner och lägenheten ser skitigare ut än någonsin. Men visst, det får kännas okej. Vi går ju mot rätt tider, snart är det april och innan man vet ordet av är det den 4 juli. Hoppas innerligt att våren 2008 blir en varm sådan. Sommaren får gärna bli torrare än 2007 och jag kommer bli hemskt ledsen om det regnar första veckan i juli. För då kommer han ju, Burce. Hoppas det blir en bra spelning, hoppas att Danny är med, hoppas...

Hur som helst tror jag på denna torsdag, äntligen ska jag få spela några hits. Som jag längtat! Ni anar inte hur bitter jag varit för att jag inte fått några erbjudanden de senaste två månaderna. Det har visserligen blivit bättre de senaste veckorna då det gått upp för mig att dj-världen är lite som Heidi Klum beskriver modervärlden i Project Runway.

One day your in, next day your out.


Typ. Men ikväll är jag IN, i alla fall på Jazzhuset. Lovar bjuda rock n roll, dans och Rod Stewart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback