Denna dagen också ett liv.

Bodils blogg är min favoritblogg, skönt att kunna läsa om något annat än en önskoutfit från Net A Porter eller en rapport från en galen utekväll i någon modern tisha och killer heels. Dagens inlägg på Bodils Finistere bjöd på en ursäkt, modigt. Själv tänker jag berätta kort om vad jag ägnat dagen åt, man kan säga att jag gjort tre saker. Ätit mat, frukost, fika, lunch, fika, middag och så lite kvällsfika. Däremellan har jag och Hasse övat på att göra high five och när Hasse tröttnade på det har undertecknad roat sig med djprogrammet Traktor. Väldigt käckt det här med att kunna "se" musiken. Också cool att man kan leka discjocke hemma en tisdagmorgon om man skulle känna för det.

Okej det var väl allt för idag. Är rätt så nöjd, denna dagen ett liv. Ja är det så duger det rätt bra åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback