Köpa saker.

Idag har jag tagit Kungsbackapendeln till Freeport. Blev dessvärre inga fynt, Acne bjöd bara på halvdana plagg till trista priser och den nya Whyred butiken kändes krystad. Så vänta några veckor om ni hade planerat att ta er dit ut. Själv tror jag i dagsläget mer på Acne på Magasinsgatan som enligt rykten drar igång sin rea i slutet av veckan.

På vägen hem gjorde jag en snabbis inne på Emmaus där jag gjorde ett fynd för ovanlighetens skull. Det blev en liten dräktjacka, lite granna åt Chanel hållet, blå i rutig tweed från Kappahl för fina 85 spänn. Tror bestämt att den där jackan kan komma göra sig fantastiskt bra till våren. Tajta jeans och något enkelt vitt under. Åh.

Well well nu blir det broccoli, de feta åren är förbi om man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback