Nu hänger jag inte med alls.

image995

Vad är det man ser när man kikar ut genom det skitiga fönstret. Snö!? Det har snöat typ en gång på hela vintern, varför nu? Varför just idag? Det är ju mars, en vårmånad ju! Inte snö inte inte inte snö. Jag vill ha 10-12 plusgrader och sol. Jag vill ha vårkappa och tunna vårskor i någon ljus färg. Jag vill ha nypolerade solbrillor och dricka kaffelatte på någon hipp uteservering. Inte snö, inte frysa, inte sliten gammal duffel och nernötta vinterskor.

Åh, nu snöar det ännu mer.

Kommentarer
Postat av: stina

nej inte snö!

Postat av: växten i fönstret

var du tvungen att fota just mig? Jag har varit rätt hängig ett bra tag nu, men det är fullt medvetet drag.

"we die young"

2008-03-17 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback