-

Yo idag har jag studerat, läst om yttrandefrihetsgrundlagen och tryckfrihetsförordningen. Jätteskoj, jag förstod en del. Råplugg och salstenta är inte riktigt min grej. Föredrar att skriva hemtenta, fundera. Ta en fråga per dag och så. Inte studera sig sönder och samman för att sedan sätta sig i en stram sal och få panik över att frågorna inte är de rätta.

Men nu är det i alla fall färdigstuderat för idag. Ska först sy ihop min fina lilla kviltade jacka som höll på att brinna upp igår då jag råkade lägga den över ett värmeljus. Tur i oturen så smälte jackan och bildade ett stort hål i ena fickan. Tänkte att om jag syr ihop fickan kanske inte hålet syns alls. Hoppas...

Efter syverkstan är planen att möta upp en vän och ta en snabb runda genom Slottsskogen (med betoning på snabb). Antar att där är fullt med ungdommar, öl och engångsgrillar. Men springer man riktigt snabbt kanske man inte ser dem. Och de kanske inte ser mig.

Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback