Fräcka bågar.

Idag var det inne en välklädd ung man på Proper och ville sälja ett par glasögon. Tydligen var det ett ebay-fynd som visade sig vara lite mindre i modellen än väntat. Själv tyckte jag glasögonen var stekheta och blev lite sugen på att haka på trenden med fönsterglas.

Frågan är bara om jag kommer se ut som en galning i dem? Prövade dem ett par gånger och med en viss blick såg jag ut att lida av någon form av psykisk sjukdom. Men sedan försökte jag tuffa till mig lite och då såg det bättre ut. Svårt val.

Såhär ser bågarna i alla fall ut (vågade inte fota mig själv med glasögonen på med risk för att skrämma bort mina stackars besökare som äntligen verkar ha hittat tillbaka till bloggen).

image1028

Kommentarer
Postat av: s

jag tänker på henne. cintronmuffin.blogspot.se har inte hon sådana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback