Lördag.

Joel Alme (varken släkt med Almedal eller Palme) skötte sig helt okej igår. Almes musik gjorde sig helt klart bättre på Palaces festvåning, än på Jazzhuset där jag såg honom senast. Men okej, sjukt impad är jag inte. Imponerad är jag nästan aldrig. Men det är ju skoj med en artist från Gbg som faktiskt kan sjunga.

Efter att ha känt sig het och trendig på Palace blev det en tur till stans hippaste båt. Ingen höjdarafton. Tröttnade på dunk-dunk-dunk-dunk och gick hem efter det att båtens lutning orsakat att min öl lagt sig raklång.

Idag lördag har jag tillsammans med nära och kära inte gjort mycket vettigt. Käkat kulturmacka och druckit Champis på Hagabion samt shoppat en ceriserosa linnekavaj på Komersens Loppmarknad.

image1027

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback