Löningsfredag.

Har köpt ett par handskar som var för stora visade det sig när jag dragit loss prislappen. Dumt. Sen köpte jag årets första klappar, har man ungefär tusen syskon är det bra att börja i tid. Säger varje år att det inte får bli för dyra grejer, men det slutar alltid med att hundralapparna rinner ur händerna på en. Dumt.

Men hittade några fina saker. Vad kan jag inte berätta eftersom 76 % av bloggens läsare tillhör familjen Grape.

Igår var jag förresten på invigning av nya Uppåt, Club Social. Lokalen hade de fixat ganska bra. Baren hade de flyttat helt och dansgolvet kändes större och bättre. Men jag vet inte om det kommer bli mitt ställe. Enligt vakterna (samma finfina vakter som innan, mina absoluta favoritvakter!!!) ska de inte satsa så mycket på klubbverksamhet. Synd tycker jag. Gillar mindre lokaler där man enkelt kan fixa fest. Gårdagens dj var kass. Trist och tråkig. Så vi gick vidare till Jazzhuset. Egentligen stans bästa lokal men jag tycker Svanens djbokningar också är rätt så knepiga. De spelar ofta rätt konstigt utan någon direkt röd tråd. Tycker sånt kan bli lite jobbigt. Men hade en bra afton trots allt. Gott sällskap gör en alltid glad.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback