Mupparna.

Har varit väldigt mycket mupparna på det goda youtube för min del de senaste dagarna. Tycker de är hemskt festliga. Och jag gillar att de gör viktiga låtar lite lättsamma. Det gör i alla fall att jag kommer ihåg lite att det är så man ska tänka ibland. Inte ta livet på alltför stort allvar. Humorn är viktig. Morfar hade humor på dödsbädden. Kommer ihåg vartenda skämt. Men tänker inte citera honom på internet. Nä morfar får stanna i hjärtat.

Men några favvos med mupparna bjuder jag på.

Born To Add.

50 Ways To Leave Your Lover
.

Cash och mupparna.

Dancing In The Dark.

Kommentarer
Postat av: Animal

Men nu börjar det väl gå för långt! MUPPARNA! Du får ju tänka på ditt rykte som DJ!

2008-11-28 @ 07:39:28
Postat av: klara

har aldrig haft något rykte.

2008-11-28 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback