Tack Mr Forbert.

Vilken kväll, vilken spelning. Steve Forbert gjorde mig glad med sin gitarr, sitt munspel och sina boots. Han spelade såklart Romeos Tune och inte fullt lika väntade Ya Ya Next To Me och I Blinked Once. Pustervik var fullt med folk och mitt sällskap var utan tvekan kvällens youngsters. De kändes gött. Efter spelningen passade vi alla på att tacka Mr Forbert och jag fick min biljett signerad. De kändes stort. Sen bad jag Forsner att ta en bild av mig och Steve. Men fick dubbelhaka på bilden så den får ni inte se. Jag ska be Forsner radera den nästa gång vi ses.

Efter spelningens slut försvann de flesta fort. Vi stannade för en öl till och fick se Mr Forbert och hans manager bära ut instrumenten. Sedan hängde de ensamma utanför Pustervik i likadana skidjackor och väntade antagligen på en taxi. Tänk att det var Steve Forbert som stod där i skidjacka och jeans utanför Pusterviksbaren. Det kändes konstigt att beskåda. Sen blinkade jag till och de borta. Men tack Mr Forbert för att du kom till Göteborg. Kom snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Ebba

hej du klarie jag ser fram emot 2 saker:



working on a dream



&



så längtar jag efter dig så du får komma snart! :D

2008-11-20 @ 16:14:44
Postat av: klara

jag kommer hem snart..

2008-11-20 @ 16:33:06
Postat av: Ebba

det hoppas jag! :)

2008-11-23 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback