Torsdagen den 6 november.

Gjorde en Plura igår. Inte den där Pluran som alla snackar om nu för tiden. Inget Koster alltså, inga nya låtar, ingen mat. Nej jag gjorde en klassisk Plura. En sån där som gjorts sedan 70-talet. Ingen ny pryl. Ja men kom till saken då kanske ni tänker, och visst jag kommer till saken. Nu typ. Jo grejen är den att igår kväll tog jag mig en dubbel vodka med is. Satt i baren på Styrbord och njöt när Krusell & Mowitz lirade skönsköna hits på Ny Klubbs fina onsdagshäng. Det kändes minst sagt bra.

Och nej nej mamma, pappa och alla andra som oroar sig. Jag tog bara en dubbel vodka, inte två. Jag höll mig i skinnet och njöt istället av smaken. Känslan. Blev helt klart renare i munnen. Alla bakterier dog och min radioröst är åter i sitt esse.

Nog om vodka och is. Idag lyssnar jag på den här...



Ps. Ikväll blir det ingen stark dryck, i afton blir det inget annat än en Gustav Adolf bakelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback