Aldrig nöjd.

Ja du, igår var ju en intressant kväll. Har innan varit starkt emot att dela djbås med andra. Har tyckt att det där med att bestämma helt själv är det enda rätta. Nu vet jag inte riktigt vad jag tycker. Sommaren har mest handlat om delade kvällar. Några låtar sen tar en annan över, sen några låtar igen. Varannan och var trejde. Att dela djbås med en annan dj betyder också att det där med kisspaus inte blir lika problematiskt. Sen om någon önskar något man inte har eller vill spela kan man alltid hänvisa till sin djkollega. För att inte tala om då idéerna tar slut och nästa låtval känns omöjligt.

Igår spelade jag åter själv. Från 22-03, liten paus för bandet. Dansgolv som skulle underhållas. Ungdomar som ville dansa till Håkan H, Lasse Lind, Familjen och New Order.

Spelade en del önskelåtar och gjorde mitt allra bästa för att vara både mig själv och folket på dansgolvet till lags. Vet inte säkert om jag lyckades. Är inte nöjd. Är aldrig nöjd. Fast en sak var riktigt bra,
The E Street Shuffle. Funkade bättre än jag någonsin vågat hoppas på. Gott.

Men okej, nu lämnar jag landet ett tag och hoppas på bättre dj-lycka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken åldersgräns kommer det vara då ny klubb huserar på styrbord?

2008-10-20 @ 00:15:18
Postat av: klara

vet inte säkert. men har man fyllt 20 är de nog cool

2008-10-21 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback