Det är tuffa tider nu.

Men jag tror inte ridån är helt nere än. Jag tror bestämt att det är några decimeter kvar och är man riktigt snabb kanske man hinner dra i snöret innan det tunga tyget når marken. Hoppas. Veckan har varit intensiv och jag vet att nästa kommer bli likadan. Mest bra grejer. Ny Klubb gånger två. Först på Styrbord sen några dagar senare är vi tillbaka på ruta 1. Jag om mina klubbkamrater har valt att kalla det Del 3. Det kommer bli en bra del, det är jag säker på. Tänkte plocka fram den blå baseball jackan tills på fredag. Tror den kommer passa perfekt. Den, snygga jeans och håret i tofs.

Men det är en vecka kvar. Nu ska jag planera lite och fundera ännu mer över ett glas äppelmust.


Kommentarer
Postat av: hanna

del 3, infaller den lördag eller fredag? :)

2008-10-27 @ 12:07:03
Postat av: klara

fredag!

2008-10-27 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback