Onsdag.

Idag har jag gjort tv, dålig sådan. Antar att första gången bakom, framför och bredvid kameran i såna här sammanhang inte alltid blir så bra. Dock känner jag mig lite oroad över en sak, nämligen det att min sämsta insats var just som reporter. Jag var urdålig! Som kameraman var jag däremot helt okej, för att inte tala om min skådespelarinsats. Det där med att hitta på galenskap på beställlning det är jag en hejjare på. Det var lite som när jag hittade på under det där mötet med zigenar-kungen. För att inte tala om de bussfärder vi gjorde under gymnasiet och jag agerade guide. Klassen hatade mig och jag satt längst fram i bussen, höll stenhårt i micken och berättade om byggnader vi körde förbi. Ingen sanning bara lögn.

Jag undrar ibland om det där betyder att författare kanske skulle passa mig ändå. Hitta på och skriva ner. Vi får se hur det går, kanske borde börja banda mig själv. Så kan jag skriva ner eländet sen, lura skrivkrampen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback