Saker på gång.

Oj oj varför händer alla viktiga saker på samma gång. Skola och fritid, skojjiga saker och nödvändiga ting. I kväll har jag lovat Erik att fixa ett dansgolv på Jazzhuset. Är osäker på hur det ska gå, på Svanen vill besökarna ha indiehits. Jag gillar inte att spela sånt. Föredrar nästan att spela Amy Winehouse framför Håkan H. Får helt enkelt se hur det går...

Sen nästa vecka är det dags för fina Ny Klubb att pröva lyckan på Styrbord Babord. Däremellan tänkte jag åka till London och få klart i alla fall en skoluppgift. Och kanske hitta någonstans att bo.

Men de går väl. På något sätt.


Kommentarer
Postat av: hanna

åh jag skulle varit där med dig och dansat i dj-båset. daruuuuude

2008-10-16 @ 16:30:57
Postat av: klara

jag kommer vänta på dig hela kvällen. spana ut över dansgolvet och undra var hon är! kanske spelar jag sandstorm. kanske inte. chansen finns i så fall att jag fäller en tår eller två.



kom hem igen!

2008-10-16 @ 16:33:52
Postat av: hanna

åh <3!

2008-10-16 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback