Söndagstankar.

I helgen har jag gått på fest och klubb. Det har varit en ganska bra helg. Inte lysande men ändå helt okej. Har lärt mig att umgås med vänner på ett sätt jag inte gjort på flera år. Det känns bra. Tillsammans har vi ältat och funderat. Promenerat och dinerat.

Helgen vecka 41 har också gått och blivit idéernas helg. Har fått en hel del bra sådana. Bland annat en idé om att blommor inte alls är så trist som det verkar. Har bestämt mig för att det är något jag ska satsa på i höst, att ha en blomma eller två i fönstret. Vattna dem innan det är för sent. Efter blommorna tänkte jag styra upp studenten i mig. Läsa allt som ska läsas och inbilla mig att jag är lite smart. Har kommit fram till att det nog inte är så svårt som det verkar...

Sen det där med att vara positiv. Det är också en bra grej. Det ska jag bli. Positiva Klara. Positiva klubben. Ny positiv klubb.

När jag sedan gått och blivit tillräckligt positiv ska jag fira med en dj-väska. Delade dj-bås med en kille för ett tag sedan. Killen eller djn eller vad man ska skriva förvarade sina skivor i en sån här smart röd sak.


Bild
JP Disco

Jag har tänkt en hel del på den där röda väskan och kommit fram till att jag borde ha en likadan. Kanske i en anna färg. Kanske svart. Tror mina stackars cd-r skivor skulle må fint av en ny väska.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Klara, en blomma i fönstret, köp en pelargon. Man kan knappast döda dem:) Du kan få en av mig om vi ses nån gång.

2008-10-13 @ 12:32:15
Postat av: klara

ja klart vi ska ses, snart hoppas jag.

2008-10-13 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback