Tisdag.

Trött i hjärnan. Hade velat baka ett bröd, men det gjorde jag igår. Så något dagligt bröd är ingen idé idag. Får väl försöka rensa huvudet på något annat vis. Städa kanske? Nääää inte städa. Inte diska. Kanske skulle jag träna? Sparka boll, spela squash eller simma några längder på Valhallabadet. Jamen simma kanske är det rätta? Fast känner mig inte så sugen på att ta mig bort till Korsvägen, fel del av stan. Hagabadet hade passat bättre, synd att det är så dyrt. Inget häng för sådana som mig.

Får stryka istället. Det är skönt. Nästan som att baka bröd. Stryka får det bli, en skjorta eller två. Sen får jag försöka fundera över vad Per Malte Lennart Jonsson sa egentligen. Sa han något nytt? Jag vet inte. Det var svårt de där. Att tala med någon man tycker gjort bra grejer. Låtar som betyder en hel del för en. Men jag tror jag gjorde det bra. Plura har en behaglig röst så samtalet kändes lugnt. Men som sagt om det där samtalet genererar i något nytt och spännande om Per Malte Lennart Jonsson och hans Eldkvarn vet jag inte. Det får jag försöka klara ut tillsammans med strykjärnet.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback